Ton de Rooij Verf – Spuiterijen bestaat 40 jaar. Alleen, ze bestaan niet meer. Dat zit zo. Mathieu de Rooij, directeur en zoon van de oprichter, vond het tijd voor wat nieuws. Nieuw logo, nieuwe huisstijl, nieuwe slogan, nieuwe inrichting. En een nieuwe naam. Of we daarmee wilden helpen. Samen met Remy van Sobriquet maakte we een plan van aanpak voor de rebranding.
Aan de hand van gesprekken en vragenlijsten brachten we de merkessentie van Ton de Rooij naar de oppervlakte. Die Remy vervolgens vertaalde naar merkwaarden, een corporate story en de tagline Lak- en vakwerk.
Een naam had Mathieu stiekem al: Laque. Lak met ‘que’, want ze doen de dingen graag anders dan anderen. Aan ons de schone taak om Remy’s teksten en Mathieus naam te vertalen naar een opvallende en onderscheidende huisstijl. Eentje die precies vangt waar het bedrijf al 40 jaar voor staat. Je ziet het resultaat op www.laque.nl. De website en huisstijl hebben wij gemaakt, de teksten zijn door Sobriquet geschreven.
Wij gebruiken cookies om onze website optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.